- Reklama -magazin

Podnikání

Vedení firmy v době krize

Krize jsou přirozenou součástí podnikatelského prostředí a mohou přijít neočekávaně – ať už jde o ekonomický pokles, změny na trhu nebo nepředvídatelné události, jako...

Odsávání svařovny

Zajištění čistého pracovního prostředí ve svařovnách představuje klíčový prvek pro ochranu zdraví svářečů a dalších pracovníků přítomných v daném prostředí. Svařovací procesy generují kouř...

Společnost Kaumy oslavila 30 let na trhu a plánuje inovace

Česká potravinářská společnost Kaumy letos slaví své 30. výročí. Od svého založení v roce 1993 se firma stala významným hráčem na trhu zdravé výživy....

Co si představit pod marketingem na sociálních sítích?

Pod marketingem si většina lidí představí hlavně reklamu v televizi. Možná i tu v tištěných novinách nebo časopisech, případně billboardy kolem silnic nebo vylepené plakáty v ulicích....

Osobní růst díky podnikání: Jak se stát lepším lídrem

Podnikání je nejen cestou k finanční nezávislosti, ale také jedinečnou příležitostí k osobnímu růstu a rozvoji leadershipu. V tomto článku se podíváme na to,...

K efektivnímu prodeji nemovitosti pomůže odborník

Prodáváte nemovitost a chcete, aby celý proces proběhl hladce a úspěšně? Spolupráce s odborníky v může být klíčovým faktorem pro dosažení vašich cílů. Prodej...

V podnikání je důležité rozumět i ostatním

V dnešní době, kdy se firmy neustále rozšiřují na mezinárodní trhy a komunikace mezi různými jazykovými a kulturními skupinami je běžná, jsou překladatelské služby...

Jak poznáte, že je čas na novou webovou prezentaci?

Vaše webová prezentace je online vizitkou vaší firmy a klíčovým nástrojem pro oslovování zákazníků. Pokud je vaše stávající webová stránka zastaralá, nefunkční nebo neodpovídá...

Budoucnost propagace je v digitálních poutačích

V éře digitálních technologií, kdy se většina našeho života odehrává online, se způsoby, jakými firmy komunikují se svými zákazníky, neustále vyvíjejí. Tradiční metody propagace,...

Kdy začal být v Evropě franchsing tak oblíbený?

Franchising je podnikový model, který se stal populárním v Evropě až ve druhé polovině 20. století. První franchisové sítě vznikaly v USA v průběhu...
PR článek

Nejnovější články