- Reklama -magazin

Výběru pojištění pro malého podnikatele věnujte zvýšenou pozornost

Zdroj: Pexels.com

Ani v případě malého podnikání byste neměli zapomínat na pojištění. A je jedno, jestli máte živnost nebo s. r. o. Pojištění je sice pravidelným výdajem navíc, ale může vás chránit v případě, že se něco stane vašemu firemnímu majetku, nebo že někomu svým konáním způsobíte škodu.

Při sjednávání pojištění byste něměli nechat nic na náhodou a volit hned to nejlevněší základní pojištění, které vám přijde do cesty. Každý zodpovědný podnikatel si musí pojištění pořádně vybrat, aby byl v případě nouze opravdu krytý. Na co si dát při výběru pojišťovny a pojištění pozor?

Srozumitelnost smlouvy je základ

Je zcela samozřejmě, že pokud sami nepodnikáte v oblasti pojištění, může být pro vás velmi náročné vyznat se ve smluvních podmínkách a další dokumentaci. Proto si pojišťovnu vybírejte podle toho, zda rozumíte tomu, co vám nabízí, co všechno pojištění pokrývá, jaké jsou vaše povinnosti, jaké odškodnění na vás v případě pojistné události čeká a podobně.

Smlouvu si určitě pořádně přečtěte. Pokud něčemu nerozumíte, ptejte se, klidně i ty stejné otázky pořád dokola. Je podstatné, abyste rozuměli všemu, co potřebujete. Zajímat by vás také měla délka trvání smlouvy a možnost jejího obnovení, nebo naopak podmínky zrušení smlouvy.

Zdroj: Unsplash.com

Pojistka by měla být ušitá na míru vašemu podnikání

I když pojišťovny nabízejí nějaká základní pojistné balíky pro podnikatele kombinující pojištění majetku i pojištění odpovědnosti a asistenční služby. Z vaší strany je potřeba se raději ještě ujistit, že pokryjí všechna základní rizika, která vás mohou při výkonu vašeho podnikání potkat. Každé podnikání totiž může mít jiná rizika. Všechny vaše obavy s pojišťovnou proto pořádně proberte. Dobrou pojišťovnu poznáte tak, že je schopna reagovat na vaše požadavky a pružně pro vás upravit pojištění přesně na míru.

Zdroj: Pexels.com

Klaďte důraz na asistenční služby

V současné době je rychlost a jednoduchost vyřízení pojistné události velmi důležitá. Proto vybírejte pojišťovnu podle toho, jaké vám nabízí asistenční služby. Ty jsou pro vás důležité, pokud nastane nějaká pojistná událost, nebo jiný problém s tím související. Vždy se máte kam a rychle obrátit. A je jedno, jestli se jedná drobnost, jako jsou zaseklé dveře, nebo nehoda v provozovně.

Důležité je, aby vám byla pojišťovna schopna poskytnou asistenční služby 24 hodin 7 dní v týdnu a aby vás byla schopná podržet například také v oblasti právní, kybernetické bezpečnosti či daňové problematice.

Skvělé také je, pokud má pojišťovna funkční online systém, díky kterému můžete pojistné události rychle a jednoduše nahlásit,abyste se vyhnuli zbytečnému a zdlouhavému papírování.

Další články autora

Komentáře

PR článek

Nejnovější články