Bez tiskáren, skenerů a kopírek se už v dnešním světě neobejdete. Přestože se někdo pořád spoléhá na vlastní stroje, stále více firem přichází na chuť pronájmu tiskáren. A rozhodně to není náhoda. Zaplatí měsíční poplatek, na kterém se dohodnou s dodavatelem, a potom už se prakticky nemusí o nic starat.
Nulová počáteční investice
Nákup tiskáren může (ne)pěkně zamávat s rozpočtem společnosti. Především moderní zařízení z vyšších řad dnes nekoupíte za pár tisíc. Pronájmem tiskáren ušetříte relativně slušné peníze, které můžete investovat do jiných oblastí vaší činnosti.
Kromě toho vám pronájem tiskárny ulehčí také reakci na aktuální potřeby vaší společnosti. Poměrně často se stává, že se firmě daří a v průběhu let se rozroste, takže najednou potřebuje tisknout mnohem více. Potom už dosavadní vybavení nestačí a musí koupit novou tiskárnu. Pokud společnost využívá služeb pronájmu tiskárny, obrátí se na dodavatele, který firmě obratem dodá vhodnější model. Firma tak ušetří v podstatě dvakrát.
Předvídatelné provozní náklady
Běžně si můžete sjednat pronájem tiskárny na dobu určitou nebo neurčitou. Výhodný je pronájem na dobu neurčitou, kdy máte k dispozici stejné podmínky jako při pronájmu na dobu určitou. Často se můžete navíc dohodnout, že součástí paušální ceny bude i spotřební materiál – tonery, sponky, náhradní díly i kancelářský papír.
Kromě dalších nesporných výhod to v praxi znamená, že přesně víte, kolik vás všechno bude stát. Na základě zkušeností našich zákazníků víme, že pronájmem tiskárny snížíte provozní náklady až o 50 %. Reprezentativní příklad úspory zde.
Nadstandardní záruka na tisková zařízení po celou dobu trvání smlouvy
Možná to znáte z vlastní zkušenosti. Koupíte si televizi (ledničku, pračku a další spotřebiče) a hned po skončení záruky se vám rozbije, takže si musíte koupit novou.
Při pronájmu tiskáren nic podobného řešit nemusíte. U seriózních dodavatelů máte na pronajaté tiskárny nadstandardní záruku, která se na zařízení obvykle vztahuje po celou dobu trvání smlouvy.
Možnost výběru typu tiskárny
Máte dobré osobní zkušenosti s některými výrobci a jejich modely tiskáren? Žádný problém. Je to podobné jako při normálním nákupu. Solidní společnosti nabízí k pronájmu tiskárny různých modelů s různými funkcemi. Pokud si chcete pronajmout tiskárnu určitého typu, stačí se zmínit na obchodní schůzce.
Možnost kombinace tiskárny a multifunkce se stejným typem kazet
„Ježiši, vždyť to tam zase nepasuje,“ připomíná vám to něco? Podobné situace se stávají ve firmách poměrně často. Stačí, když společnost nakupuje tiskárny postupně. Potom má každé zařízení odlišné kazety na inkoust a i mnoho dalších věcí, které spolu nejsou kompatibilní.
Pronájmem multifunkční tiskárny se zbavíte starostí s konektivitou mezi tiskárnou, skenerem a kopírkou. Z bohaté nabídky si pochopitelně můžete vybrat i více zařízení, která budou mít stejné kazety na inkoust, konektivitu a další prvky.
Bezstarostný provoz zařízení
Od začátku se nemusíte o nic starat. Běžně se stává, že vám tiskárnu v rámci pronájmu zdarma přivezou až na místo. Například u společnosti Tomados vás po instalaci tiskárny odborně zaškolí v její obsluze, abyste se zařízením uměli správně pracovat a nemuseli nic složitě hledat v návodech.
Běžným standardem se stala i technická podpora na telefonu, která vám okamžitě pomůže, když vás pronajatá tiskárna náhodou přestane poslouchat. Součástí pronájmu může být i pravidelný servis tiskárny a dodávka spotřebního materiálu, takže se se správným dodavatelem skutečně nemusíte starat téměř o nic.