Zpoždění projektu rychlostní silnice R7 a dálnice D4 v okolí Bratislavy vyvolalo mezinárodní arbitráž.
K nejvýznamnějším nebo největším transakcím advokátních kanceláří v oblasti sporné agendy patří většinou spory, jejichž účastníkem je veřejný sektor.
Vyplývá to z referencí, které kanceláře předložily deníku SME a novinám The Slovak Spectator, které zastřešují magazín PRÁVO. Několik mandáty souvisejí s výstavbou infrastruktury, zejména silnic.
Mezi nominální největší mandáty pravděpodobně patří zastupování jednotlivých stran sporů, které vyplynuly z výstavby úseků rychlostní silnice R7 a dálnice D4 v okolí Bratislavě, tyto cesty jsou známé jako nultý obchvat hlavního města.
Cesty staví konsorcium Zero Bypass Limited, které zrušuje španělského infrastrukturního developera Cintra, australskou finanční společnost Macquarie a rakouskou stavební firmu Porr. Obchvat staví přes takzvané PPP (PPP) za méně než dvě miliardy eur.

zpožděný obchvat
Protože Národní dálniční společnost (NDS) zpoždění s majetkoprávních vyrovnáním pozemků pod obchvatem, nedalo se urychlit vydávání stavebních povolení, a proto začal celý projekt opozdí.